Even though it would be awesome

Är det dags att förklara cliffhangern i förra inlägget?
 
Jag har varit taggad att göra den 3 mån långa GMU:n med
all utmaning den innebär, men inte riktigt tänkt så mycket efter det.
Utefter resultaten på alla tester, fick jag konstaterat att de gärna vill att
jag ska satsa på att utbilda mig och skapa en framtid inom försvaret.
Jag blev bara ställd och är det fortfarande, har aldrig ens tänkt den tanken innan.
Men jag får ju inte heller svar på några frågetecken fören jag faktiskt provar.
 
Det bästa med testdagarna var dock:
- Att psykologen konstaterade att jag hade höga krav på mig själv.
- Att de blev imponerade över mitt resultat på IQ-testet.
.......jag kände mig som mig själv igen. Long time no see. Obeskrivligt skön känsla.
 
För övrigt tror jag att jag har feber.
Går på värktabletter nu för att kunna sova någorlunda.
Vaknar jag med feber ska jag dunka huvet hårt i väggen,
INTe läge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0