Underbara fredag

Det där med att ha en ledig helg är inte så dumt ibland.
Denna helg blir fokus: träning och sömn, då det väntas både styrke- och kondistest torsdag&fredag.
 
Ikväll har jag bjudit min fina vän på en sen födelsedagmiddag,
och i samma veva passade vi på att säga farväl för en massor av månader framöver.
På måndag flyger hon ner till Saalbach i Österrike för att göra en säsong bakom baren.
HUR jävla avundsjuk jag är? Tur att jag planerar att ta mig ner dit i vår!
 
Breaking bad och jag klickade aldrig, nu på Sons of anarchy och en stor kopp te!

Kommentarer
Postat av: linda

jax är såååååå snygggggg. så kär. love soa..
men lovar dig, du missar något när du dissat breakingbad

Svar: Hahaha, det var det första jag tänkte på......får man verkligen vara sådär snygg???hm,,, joooo kanske! vem vet vad som händer i framtiden :)
Veronica

2012-12-07 @ 22:39:54
URL: http://lindaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0