Bakisångest

Äntligen är denna dag över.....
Vaknade upp med en fet lårkaka och ville helst bara dra täcket över huvudet igen.
Hittade biljetten till garderoben i min väska, men tydligen hade jag fått jackan med mig hem.
Mitt ena örhänge var borta, min kula till navelpiercingen hade ramlat av och det är en grön
fläck på min skärm.

Kvällen igår började råbra och varade till ca 12slaget då jag gick in på en pubtoa och drog en
kastspya. Sen påt igen.

Höll förfest hos oss igår, och idag har vi fått sanera hela stugan. Fyfan vad människor blir grisiga
när de får alkohol i kroppen. Detta bombnedslag var nästan värre än midsommar 2010.

Det har blivit både ett segt 5timmars pass i kassan idag och bakispizza på Pinoccio, nu har vi tittat på Tarzan och druckit varm choklad. Dags att mysa ner sig i sängen. Sovmorgon till 12 imorgon så nu ska jag sova lääänge.

Blev en del bilder igår, men jag orkar inte hämta mobilsladden och lägga över bilderna, det får vänta till imorgon. Sorry.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0