Slitet

Den här dagen har varit minst utsagt hemsk. Det är vi tre om att tycka. Jag orkade inte kravla mig upp till min egen säng så jag sov i Simons, till 16.30. Carro smsade från jobbet något i stil med att hon hatade sitt liv och att jag och Louise hade fått henne att aldrig mer vilja dricka alkohol.
Carro kom hem från jobbet vid 22.30 igår och svepte första cidern på någon minut, that's my girl! Det var schlagerfredag ute och en radom skåning frågade Louise om hon någon gång har slaktat en gris. Det slutade med att vi hamnade på efterfest med ett helt killgäng från Varberg. Den ena däckade under trappan, den andre på köksbordet och den tredje skulle de bära ner till sängen och slog då hans huvud i kylskåpet.

Men vad gör vi? Jo vi taggar för en utgång imorgon också. P-söndag, dags för turisterna att åka hem och personalen att leva loppan!


Idag ringde mamma och berättade att hon och Linda kommer hit vecka 9, vad jag längtar! Dock att jag kommer jobba mycket då eftersom det är turisttätt, men vafan. Jag ska ta med mig lillan ut i backen och få henne prova på att åka skidor! Men först ska jag pussa henne i pannan, krama henne hårt och kittla hennes mage.

Nu ska jag försöka sova, imorgon väntas det en jävla massa skidåkning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0