Down

Har en lite sämre dag idag.
Varit ledig och legat i sängen hela dagen,
tänkte träna men börjar bli sjuk. Flera stycken
har börjat få feber runt mig så jag antar att det
är bäst att vila. Men vafan gör man då?

Blev ett jävla drama i tisdags på förfesten,
fick kramper under bröstet och ambulansen kom.
Det försvann helt plsötligt så det hände inte
mycket mer än att de bad mig åka in till
läkaren och undersöka mig här snarast.
I och med att det har huggt till nu flera
gånger sedan dess, har jag bestämt mig
för att åka in imorgon. Vill inte. Sist jag fick
sånna här kramper hade jag höga levervärden.
Men den som lever får se antar jag!

Kommentarer
Postat av: linn

Neej! Stackars dig. skickar en megakram genom datorskärmen

2012-03-08 @ 20:44:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0