Cry me a river

M8s!
Idag har jag ont i både höger vrist och höger handled(?)
samt otrolig träningvärk/överansträngning i vänster nedre biceps.
OTROLIGT JOBBIGT.
Och så ligger jag fortfarande back i sömn sen ondagens nattskift.
Det har blivit lite "nånting annat?" istället för "hej och välkommen det går bra att börja beställa",
och en "japp, hamburgare, cheesburgare eller nuggets?" som svar på "jag skulle vilja ha en mcflurry"
och "äter du här" när de kommer i driven och beställer. TROR INTE DE VA?
 
MEN nu har jag stämplat ut på helg, ätit en jävla massa taco och ska nu tappa upp ett bad och kika klart på filmen jag började se igår. LÄCKERT, om ni frågar mig.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0