för du felar ju aldriggggg

Som jag kanske framfört tidigare, är bland det värsta jag vet gamlingar som gnäller.
För det är oftast dem som gnäller, och på saker de inte ens behöver bry sig om.
Häromdagen cyklade jag hem från jobbet, och hade glömt(på riktiiiiigt) att tända mina cykellysen.
En gubbe svischar förbi och väser "Har du inga lampor du kan tända eller?!?!?!"
Jag BA BET MIG HÅRT I LÄPPFAN och var nära att skrika ngt i stil med:
"BARA FÖR DU BLINKAR SOM EN JÄVLA JULGRAAAAAN"
Men jag höll käften och räknade till tio.
Den här gången kan jag faktiskt förlåta gubben.
Han vill väl inte skada sig själv genom att köra på mig, för att jag glömmer mina lysen.
Men skippa attityden, FÖRFAN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0