Kvällekvisten

HEHE idag är den svarta pricken på min tand inte lika stor????? hälsningar matrest-spararn..
jag som verkligen hade gått in för det här med sockerförbud nu, det blir liksom inte lika roligt längre?

Torsdag och vilodag, eller ja, vilodag för mig är glida runt på hala(läs oljebelagda) jobbgolvet i mina monsterskor en hel dag. Det är faktiskt kul, när man har mycket att göra så ba tar man sats och gliiiider överallt.
Tills man glider förbi slutdestinationen och kolliderar med chefen.

Imörn har jag ett och annat att ta itu med så det blir till att bädda ner sig nu.
Tänkte ge breaking bad en ny chans, sist var det för spännande så jag stängde av.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0