sådärja!

Tandistid 07.45 imorse. När jag vaknade? 07.50.
Paniken som uppstod de efterföljande minutrarna.
Ville nog helst bara skjuta skallen av mig själv.
"neeeeeeeeeeeej, nu blir det avgift för jag inte kom, plus nya tidens kostnad"
Men vad händer?
De ordnade snabbt en ny tid klockan 10, och därifrån gick jag med ett kvitto på endast 305 kronor.
Inga hål och världens bästa bemötande.
ACK SÅ NÖJD TJEJ
 
Nu ska jag ta tag i så himla mycketttttttttt
Kan inte fatta att det idag bara är fyra veckor tills dess att jag åker härifrån en förhoppningsvis lång tid framöver!
Snurrar ännu lite till på mitt golv med armarna rakt ut med ett lyckligt skratt i halsen, men idag till denna:
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0