/uttråkad

Vad har du på dig?
Kofta, jeans.

Hur mår du?
Fint tack, lite trött och slö dock(fortfarande bakis(verkligen inte ungdom längre))

Vad önskar du just nu?
Att jag hade en vardag jag uppskattade lite mer.

Vad har du ätit idag?
Frågan är nog snarare vad jag inte ätit idag.....mat♥

Vad ska du göra imorrn?
jöbba. och tantsimma på krilleborg.

Och på söndag?
Linn pratade om cirkelfys och min bror om jag skulle komma på besök. Time will tell!

Vem saknar du?
Tanken av att jag och Johanna senast kramade varandra den 23 december 2011 gör mig GRÅTIG

Senaste köp?
Förutom den där jävla pizzan med pommes på klockan halv tre i lördagsnatt, köpte jag dessa idag:

Vad skrattade du senast åt?
Hahahaha, skrattar fortfarande. En bild på vår chef i sälen när han är utklädd till arabisk prins.

Vad längtar du efter just nu?
Att göra något roligt med mitt liv, ser fram emot att börja plugga!

Vad läser du just nu?
”Den kompletta guiden till högskoleprovet” åhja ångesten som nu uppstod.

Vem var den senaste som ringde dig?
Chrille från jobbet

Har du dejtat någon av en annan religion?
Ja. Fick ta en riktig funderare där, för mig är det som att fråga ”har du dejtat någon som aldrig äter mackor?” Jag bryr mig verkligen inte.

Senast inkomna sms?
"Jobbar till halv åtta:/ dudå? Ses på torsdag? Jobbar till 20 men efter?? :D"

Vad stod de i ditt senaste skickade sms?
"Kom till stan efter jobbet! Ska dit nu :) kan vi ta en fika och så kan du leta mobil!"

Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet?
Matte(och då grät jag varje lektion från kurs C)(kul jag hade på gymnasiet dåååå)

Vilken är din favoritfrukt?
Mango!

Vilka kändisar har du blivit jämförd med?
Leif ”Loket” Olsson

Något du inte tycker om?
NEGATIVA människor som bara ser omöjligheterna i saker

Vad är du rädd för?
En av de större rädslorna här i livet är nog att jag en dag kommer ”acceptera saker för det nog är bäst så”, exempelvis att vara kvar i ett äktenskap för barnens skull fast det inte finns någon kärlek kvar, eller vara kvar på en arbetsplats som inte utvecklar mig längre. Man förtjänar alltid att vara lycklig.

En person du tycker är fin?

*blinkar bort tårarna*

Blir du lätt svartsjuk?
Jag tror att bevisar man för någon att man är någon att lita på, kan man skippa allt vad heter avundsjuka.

Vem skrev senast åt dig på facebookchatten?
Virrooo
Vilket språk hade du velat lära dig?
Franska

Vad för sorts killar faller du för?
En kille som inte är desperat utan visar att just DIG har jag letat efter. Självsäkerhet, humor och driv. En person som följer sina drömmar och gör det han vill med sitt liv, tycker man om varandra tillräckligt löser man resten. Jag står starkt för att personer endast ska bringa lycka och göra livet lättare för en, inte tvärt om.

Vad önskar du dig i födelsedagspresent?
Det räcker nog med födelsedagspresenter nu ett tag :-)))

Vad ska du göra nu?
GÅ OCH KISSA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0