Ups and downs

Efter alldeles för lite sömn har jag haft en riktigt psykdag.
Ena stunden blir gästerna lite smått skrämda för jag är så överglad/energisk,
och andra stunden grinar jag för jag är så irriterad. Och sedan grinar jag igen
när jag ser att pappa har köpt hem kanelbullar med rosa strössel på.
 
Att jag fått fin hy?
Jo man tackar ja.
Vore välle lite konstigt annars, efter snart 2 månader på antibiotika.
Kul att jag gick runt med pizzahy i nästan 1,5 år utan att
fatta att det var min ledmedicin som var boven i dramat.
Men det behöver vi ju inte tänka på längreeeee!
 
Nej, nu väntar min bulle med rosa strössel.
Vi ska kolla på serier och DRÖMMA OSS BORT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0