Slut

Jag glömde alltså äta frukost imorse. (VEM FAN GLÖMMER DET?!)(måste kolla alzheimers)
Men det blev ett riktigt bra benpass ändå, det ligger ju en massa vilja i det hela sörrni.
Och under tiden hann jag ju inte bara filosofera kring vind och vatten utan jag kom äntligen
på hur jag ska få upp intresset för gymmet igen, det ger ju så mycket så jag vill inte byta ut det!
Och så sju timmars spring på jobbgolvet, tack som fan för glidskorna, Ronald.
Nej, nu tycker jag och min kropp att dagen får vara slut, vi kommer knappt framåt längre.
Återhämta sig och vakna upp till fredag imorgon!
 
PoK
 
Nattskrattet: "Skulle gå av tåget och en tjej råkar stöta in i mig, jag trodde dock att hon typ knackade mig på axeln varpå jag vänder mig om mot henne. Hon säger ”förlåt” och jag tror hon säger ”hallå”. Eftersom jag inte känner igen folket i min klass ännu trodde jag att det var en tjej från min klass och säger högt och glatt ”HEEEEEJ” tillbaka. Hon såg helt vettskrämd ut. Inte lätt att vara trött." - Egoina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0