Lucky me

Semstern är slut för denna gång och nu sitter jag på bussen mot Oslo igen.
Det ska bli skönt att ha alla ägodelar till hands och inte leva i en väska längre.
Men helgen hemma i vässan har varit otroligt bra, så bra att jag har lite småångest?
 
Det finns inte på kartan att stanna kvar, och jag känner mig redan mätt nu efter två helger.
Men livet i Norge är ändå rätt rutinmässigt, ensamt och ospontant ibland.
Jag har njutit av det hittills, men jag känner att det börjar krypa lite i kroppen nu.
Försöker peppa mig med att det äntligen blivit vår(stan är ett paradis), 
träningen ska ta sig till steg 2.0, semestern bara är nio veckor bort(summerburst!) 
och att det är dags att börja planera nästa vinters stora resa.
Herregud vad jag har det bra.
 
Två glädjehopp idag:
-Har sagt upp mig från donken(varit tjänstledig sedan jul)
-Skickat in högskoleansökan och kompletterat med bostadsköer i alla städer.
Jag älskar denna glada tanke om framtiden!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0