Hallåj svea

Svär för jag hatar att packa. 
Svär för jag är så djävulskt trött idag,
men vad förväntas efter stägning+öppning. #superwoman
 
MEN, snart är jag påväg till älskade svealand.
Det ska bli så mysigt.
Jag ska bla sova i min älskade säng, storhandla på maxi och låtsas att jag har en stor familj som äter mest jordnötssmör, ha bjmys med skatis och klaris, dricka tequila med klassisar och dra ännu en dimma över bmb, vakna av hjärtklappningen man har som bakfull, hinka liter resorb, höra mormor säga "men vad mager du blivit" och ställa fram femton olika bakverk på bordet, SE "KÄNN INGEN SORG" OBS! EXALTERAD FÖRVÄNTANSSFULL GRÅTREDO OSV.
Tror det kan bli riktigt jävla bra.'
 

Kommentarer
Postat av: Mandy

wihooo :D

2013-08-07 @ 21:33:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0