Himlen är alltid blå bakom molnen

Sådärja, nu ska jag uppdatera lite hur läget ser ut.
Har väl haft en liten såndär livskris å ba FAN SKA JAG GÖRA NUDÅ
kom in på högskolan, tröttnat på oslo osv osv.
Men jag VET ju att jag inte vill vara i norden i vinter.
Det är värt att slita kvar ett par månader till.
Och plugga hinner jag ju också med, har inte tänkt dö ännu.
 
Så nu ska jag spara varje krona jag tjänar, träna och plugga högskoleprov.
I slutet av november åka hem för att skriva provet, lämna det mesta jag har här
och sedan åka tillbaka och KÖTTA gärnet hela november. Pengarna man tjänar i
november i norge dras det bara halv skatt på(!) så det känns onödigt att inte utnyttja läget.
Sedan blir det flyttlass hem runt 1 december och så snart som möjligt sticka till Australien
dit Johanna åker med en månad. Sedan fortsätter jag själv till mars om jag kommer in på GMU:n jag
ska söka som startar i mitten av mars.
 
Sådär, nu kan jag andas ut och fortsätta.
Lite gladare och lite säkrare.
Börjar med 9-14 + 17-01 imorgon,
natti!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0