...och jag talar ut

 
Efter en tid med ovanligt mycket hungerskänslor har magkatarren brutit ut, 
överraskande ändå att det tog hela 6 månader i Norge.
Därför har det passat perfekt med få arbetstimmar denna vecka,
all ledig tid har jag legat inne och sträckollat på SOA.
Och ni vet ju hur man blir av serier, I N N E. 
Gick ut i köket en sväng igår och såg en folksamling utanför fönstret,
min första tanke var att vi skulle bli attackerade med pistoler osv.
 
Idag fick jag mail från Göteborgs universitet.
Det stod att jag hade en plats på programmet Hälsopromotion kostvetenskap.
Min dröm i min drömstad.

Men jag tackade nej.
Det tog emot som fan ska jag säga.
Men kurserna startar på måndag, jag har ingen bostad, ingen litteratur.
Jag har uppsägningstid på 14 dagar här.
Och så har jag ett planerat år framför mig, ett år jag ser fram emot.
Det måste gå nästa år också, nu har jag fått motivationen till att försöka komma in på en gång.
 
...och sist men inte minst har Faleij och jag bokat Håkan här i Oslo 29 november!!! Längtar ihjäl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0