Ledig tisdag

Hatade allt när klockan ringde imorse. Behövde sova mer.
Tågen krånglade och jag kom sent till intervjun jag hade klockan 10.
Men sen vände det.
Tycker jag gjorde en bra insatts trots allt och håller nu tummarna!
Jo, jag har ju redan jobb.
Men av olika omständigheter känner jag att jag inte vill stanna kvar mycket länge till.
 
 
Därefter lämnade jag lite CV:n och tog mig sedan mot gymmet.
Och idag var det dags för benpass!
Körde så hårt att jag skakade efteråt och avslutade med en lätt löpis på bandet.
 
Nu ska jag plugga högskoleprov innan jag tänkte röra ihop någon sorts laxgratäng,
vi får se om det blir lika bra som tanken känns i huvet.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0