Livet

Det får bli punkter, orkar inge mer.
 
x Vattnet på toa är tillbaka! Har nog aldrig njutit så mycket av att spola i toalettstolen och veta att jag faktiskt kan ta en dusch?
 
x Louise har flyttat hit!
Igår var vi på barrunda med David och Patrik, vi blev fulla och gick vilse.
 
x Annnarrss hade jag megamys i vässan, det var massa kärlek, storhandling, gomat och hårklippning.

x Imorgon ska jag gymma för första gången på nästan sex veckor.
Det gör ont i lillkroppen min samt att jag känner mig deppig.
Ni som tränar regelbundet vet vad jag pratar om.
 
x Har fixat bakkonto och abonnemang. Och hämtat spegeln till mitt rum :)) nu ska jag visa bilder snart hur jag bor!
 
x Har ågren om jag ska byta till dagspassen på rimi eller icke.........morret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0