Livets dag

Drog en stängningsfylla så det bara brakade om det igår.
 
Idag har jag varit ledig och haft en så jävla slappis dag.
Började med BK på stationen med Faleij, fortsatte hem hit
med gårdagens mello och sedan film med massa gottis.
Nu har jag nyss tagit ett varmbad och ska titta på Sons of Anarchy
med fryspizza, cola och marabou. NJUTER!
 
Nästa vecka blir det mycket jobb, jobbar som vanligt på Rimi men ska även in extra några pass på Idas Ica.
Röööligt med lite variation!
 
Två från gårdagen:
- När det kom in ett gäng killar på Rimi, plockade på sig sju backar öl och betalade sedan med mynt??
- När jag såg mitt guldhalsband hänga ut genom en knapp från väskan. Har letat efter det i flera år :)))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0