Bakissöndag

Död krigare idag.
Lördag igår och vi var iväg och handlade kaffebryggare och lite annat smått som toapapper och ved.
Påväg dit åkte vi förbi Holmenkollen, en plats liten bit upp på bergen när man kan se hela Oslo.
Otroligt vackert!
 
 
Gick också på en ICA-butik och köpte äntligen lite köttfärs.
Det har bara blivit fisk sen jag kom hit(och kommer bli mycket), då annat är tokdyrt.
Tur nog kommer jag kunna åka med Ida och hennes pojkvän till Sverige varje månad efter lön och storhandla.
 
Efter det åkte vi hem och laddade upp på nytt. Åkte till Idas jobbarkompis Christine och drack lite,
och sedan vidare på förfest på Majorstuen hos ett par tjejer vi träffade i fredags.
Chocken som uppstår när jag klivet in i köket och det står en Zumbalibox där????
Sedan bar det vidare ut på ett ställe som heter Oak och där dansade vi heeela natten, rolig första helg i Oslo!!
 
Idag är det DEG som står på schemat.
Kolla på Gossipgirl och laga köttfärssås.
Imorgon klockan 10 börjar jag min upplärning på Rimi!
Rimi, min nya arbetsplats är en matbutikskedja som ägs av svenska ICA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0