Fredag

Började dagen med att skriva arbetskontrakt. Lyckan som uppstår?
Därefter spenderade jag 1,5 timme på skatteetaten för att fixa skattekort+norskt personnumer.
Lyckan där att kliva in och inse att man har 200 numer före i kön?

Sedan har jag skaffat mig ett norskt simkort och varit inne på vinmonopolet som deras vin&spritshop så fint heter. För ikväll var jag som sagt iväg med min rumskompis Ida till hennes jobbarkompis. Drack vin, pratade och hälsade på en massa nya människor. ÅH vad mitt liv här kommer bli braaa!
Börjar jobba först på måndag. Imorgon ska vi på utflykt, köpa kaffebryggare och lite annat smått. Sedan ska vi tydligen ut på kvällen och göra Oslo!
Paniken över att jag inte packade ner festkläder....

Kommentarer
Postat av: linda

VAD ÄR DET FÖR JOBB KVINNA!!!! det glömde du att nämna hahahha <3

Svar: Hahaha, oops! Rimi matbutik ;)
Veronica

2013-01-12 @ 10:21:56
URL: http://lindaaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0