Unnskyld

jaaaaaaa unnskyld, unnskyld!
Det ordet jag säger till kunderna hundra gånger om dagen.
När jag kör in i dem med kundvagnar och glömmer ge dem deras "bærposar".
 
Men nu säger jag unnskyld här, för att jag är rätt dålig på detta.
Men det är lite saker på g just nu:
1. Jag har en sömnlös natt, tänker nog för mycket men grannarna spyr dessutom traumatiskt högt på toa och varvar det med film på hög volym :):):)
2. VI HAR INGET VATTEN PÅ TOA(!!!) oh herregud. Endast skållhett vatten kommer ur dusch och kran. Det går inte att spola i toaletten. Förmodligen har rören frusit. FML.
3. Jag har ett till jobb på g.
4. Imorgon ska jag åka och hämta en spegel till mitt rum. Det kostar nämligen att slänga saker här i Norge så de flesta skänker bort saker de inte vill ha.
5. Imorgonkväll åker jag hem. Åh vad jag ska ÄTA, sova, duscha, pussa och njuta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0