helheten

Har hållt vilodag, och efter 7-15 tagit en kort pw.
Träningsvärken efter gårdagens tunga gympass har inte kommit än,
då jag iprincip bara var hem och mellanlandade i sängen inatt. 
Då jag drog drog pb i rumppress väntar jag med spänning på att inte kunna gå imorgon,
annars behöver jag på riktigt ändra träningsupplägg.
 
Vilofredag har inneburit sockerfredag, så det har varit snabba cash 2 och glassskålen ikväll.
Bra film men jag hatar att jag alltid får sån ångest över hur dåliga val karaktärerna gör????
 
Rivstartade tidigare med att endast ha en sockerdag i veckan, och funderar på att hålla fast vi det.
Känner att det inte kommer med något negativt då jag inte sätter några förbud, har något att längta till varje vecka, det triggar förbränningen och viktigast av allt så blir jag en så jävla mycket piggare och gladare person.
 
ALLAAAA BODE PROVA DETTA! 
...iaf alla gnälliga kunder på jobbet.
Godnatt :-)
mvh tanten och endorfinfreaket

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0