Helvettis

1. Det här med att mina telefoner ballar ur pallar jag inte med. Ena dör HELA tiden, andra vid samtal och tredje ibland bara. Sista är dock en uppfällbar samsung från -43 eller liknande, så man har ju inte mycket nytta av den :)))) Kan nog inte med ord beskriva hur mycket jag längtar fem veckor framåt då jag åker hem och hämtar en ny svart Samsung galaxy s3 4G
 
2. Mitt knä. Det har vätske-krånglat nu ett par veckor. Tack för bra läge osv. Har hållt igång och tränat det nu flera gånger per vecka och då har den värsta svullnaden lagt sig, men nu när jag hoppade ett jäkla styrkepass blev det ballong på två dagar. Har knappt kunnat gå idag. Blir så jävla suuuuur och inser att det inte kommer bli bättre utan de vanliga botemedlen. Men jag har inte tid ELLER LUST att ta spruta, gå på kryckor och sen rehaba. Det tar sån helevtes tid........
 
Avslutar med att tacka mig själv för maraboukakan jag köpte med mig från sverige sist, herregud vad den satt fint ikväll. HELA KAKAN JA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0