Jävla massa fläng

Nu är jag bokad och klar för hemfärd två helger i rad!
Det blir tors-mån både påskhelgen och helgen efter.
Kändes först SURT med ledighet jag inte räknat med över påsk,
då jag redan hade bokat hemresa för högskoleprovet helgen efter.
Har mina första riktiga pass på Vapiano därimellan, just därför behöver jag åka tillbaka.
Men nu känns det himla mycket bättreeee,
istället för att stessa igenom allt på en helg kan jag nu passa på och njuta lite extra!
Träffa mina kosingar och göra allt jag ska. Typ ta slut på alla pengar.
Har börjat lite och klickat hem åtta nya paket som innehåller bla detta:
 
Lite så jag försökt att stilla mitt träningsug senaste dagarna kan man säga,
då jag fortfarade försöker hålla mig lite lugn för knäts skull.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0