Returns to shine on you

Idag har jag och knät tagit oss utanför slottets murar.
Det gick fantastiskt. Kan nästan gå normalt, efter två korta dygn.
Och har knappt haft ont sedan injektionen.
Vanligtvis har jag ont och problem att gå iallafall en vecka.
*ännu en guldstjärna till sjukvården*
 
Hur som helst. Var på möte idag, på mitt nya jobb.
Ååååhhåhåå, jag älskar det stället. 
Alla människor är så glada och miljön SÅ MYSIG.
Vapiano, en italiensk restaurang som finns i både Stockholm och Malmö.
Detta är den enda som finns i Norge än så länge, och iprincip alla anställda är svenskar.
Serverar pasta, pizza sallad. Man beställer och sen tillagas maten mitt framför ögonen på en.
Bara färska råvaror, de gör till och med pastan själva. *Kostfreaket jublar*
Jag har blivit anställd som värdinna, och ska stå för bla betalning, bordsplacering och självklart smilet.
DET SKA BLI SÅ KUL!
Det känns lite som att påbörja kapitel 1.2 av Norge.
 
....fast jag har allt prestationsångest.
Snacka bra om service har jag nu fått bekräftat att jag kan, nu gäller det bara att leva upp till det också!
 
Webbcamen visar error, så tittade tillbaka i arkivet lite.
Sista september 2011,
någon hade en bra hårdag................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0