Stoneface

Ett par dagar nu har jag känt mig så....konstig?
Varit dödstrött när klockan ringt, haft huvudvärk.
Varken glad eller ledsen, pigg eller trött...bara så likgiltig? Känslokall.
Har massor att se fram emot men jag uppskattar dem inte som jag gjort innan.
Kan inte finna en bra förklaring till varför jag mår såhääär.
Hatar verkligen att inte veta varför jag mår konstigt.
 
Hur som, nu ska jag sova.
Imorgon ska jag äntligen få träffa en doktor som ska få titta på knät.
Rätt psykiskt påfestande att träffa nya doktorer dock, alltid samma sak.
"men du stumpan, nu kör vi en kur inflammationshämmande så blir du bra på nolltid"
......och jag blir helt uppspelt och tåris för att ingen lyssnar på att det inte hjälpt de senaste fem åren.
 
Bjussar på fredagens nyvakna syn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0