Det här med att vara sjukskriven

Är inne på min fjärde dag hemma, och jag håller på att GÅ NUTS.
Idag blev Agnes så irriterad på min överskottsenergi att hon i panik vrålade:
"ALLTSÅ VIRRE, hade du varit arbetslös hade jag lätt hoppat från fönstret där!"
 
Jag har alltså inte haft "du har inga måsten"-tid sedan mars månad då jag tömde knät sist.
Det blir lite av en kontrast. Men skönt har det varit.
 
Jag har:
sett en halv säsong SOA
en och en halv Newgirl, (OBS! rekommenderas)
ätit typ varannan timma, tur att jag mest har haft bra mat hemma.
pratat alla i kollektivet döva
skrattat hysteriskt åt newgirl
matat min tamagotchi i appen "my boo"
drömt mig bort till australien
bakat kladdkaka i kastrull
fått panik och tvättat allt jag äger
haft en låt i huvudet ETT DYGN, men inte hittat den.
övat på att låta som en fågel, riktigt högt
facerapat johanna
skrattat hela dagen åt min facerape
 
TACK GUD FÖR ATT JAG SKA JOBBA IMORGON

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0