Fredag

Hej kåmpisar
(som förövrigt måste vara mitt mest använda uttryck i oktober månad)
 
Här sitter jag med morgonkaffet och väntar på att läkaren ska ringa mig.
(morgonkaffet är förövrigt kanske dagens höjdis, ojojojoj vad gott det är)
 
Knät svällde ju redan förra veckan, men det verkar som att helgens lyckokänslor stillade svulladen.
Nu är det tillbaka. Igår haltade jag runt på donken och kände mig som en riktig tant. 
Så idag är jag sjukanmäld och har väntat i över 3h på att läkaren ska ringa mig opp och ge mig dödsdomen.
 
Nääärå, det här med knät försöker jag få en bättre inställning till. Jag kan ju faktiskt inte göra något åt det, och enda sättet det blir bra på är att få spruta och vila ett par dagar. Sjukintyg ger betalt och jag har tid att bara ta det lugnt och vila upp mig. 

Kommentarer
Postat av: Linn Björkman Gomez

Fan vad drygt med knät alltså! Men du tar det bra :) puss kåååmpis

2013-11-01 @ 17:17:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0