Sluta nuuuue

I söndags när jag hade min lediga dag satt jag och surfade. Tills touchpaden slutade fungera.
Visst att livet utan telefon fungerar nu ett par dagar men utan dator också???? Och så insåg jag hur jävla beroende jag är av dessa tekniska grejer. Vardagen känns liksom halv utan telefon och dator?
Men sen såg Johanna att jag bara stängt av touchpaden, HAHAH. Kul med livskris på några minuter osv.
 
Annars fortsätter livet i samma riktning. Knät har svällt igen och idag dunkar huvudet i takt med regnets smatter i gatan.
 
Vad gör man då? Man tänder ljus i hela lägisen, tittar på sons och längtar till helgen i sverige!
 
bild saknas. webbkameran vill inte fungera idag. skräll. har ju inget annat att fota med. jo, min rullkamera på min uppfällbara samsung som har glapp i batteriet. :)))))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0