HEJ

Carrolajnen koskenkorva har gästat vässis i helgen, så här såg fredagen ut:
&såhär såg det ut jan -12:
 
Lördag morgon var EJ lika kul. Sen grillade vi monsterburgare hos Klara, åt den kanske godaste kladdisen jag någonsin ätit och drack vi vin i kapp med regnets smatter mot fönsterbrädan :-)))
Om en månad åker vi ner till Varberg! Och i aug är det dop i sthlm! Vilken sommar!
Går bara och räknar ner till 11 juli dock....antagningsbeskedet. 
50% av min lediga tid inreder jag mitt framtida studiehem och fyller kylen.....fast bara i huvet än så länge!
Så. taggad. Redan hittat två lägisar jag har gjort intresseanmälan på....den jag hittade nyss; 42kvm, 3,8 i hyra och balkong på det! Drömmen!
Imorgon ska jag försöka ta tag i projekt "Komma i jeansen igen". Det var ok direkt efter resan men nu har det gått 3 mån....Lite synd dock för jag känner mig inte obekväm i min kropp. Men det är mer kläder som ej sitter charmigt längre och jag orkar ej leva i kjol/klänning/shorts längre och tänker inte lägga ner pengar på att köpa nya kläder. Behöver ändå förbättra min fysik, träna upp musklerna i knäna och få tillbaka hållningen. Jag vet ju hur bra jag mår när jag väl är inne i det. 
KÖR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0