framåt➡



Detta med att gå tillbaka till mina gamla sunda matvanor går framåt! Igårkväll lagade mamma linssoppa med ägg och nybakat bröd till och framför esc dippade jag morötter och paprika i dipp gjord på kvarg, kryddor och vitlök. Med en kopp grönt te. Dagen idag började med frukosten på bilden ovan. Smoothie på turkisk yoghurt, färska jordgubbar, mango, lime, fiberhavregryn och färsk ingefära. Kaffe med ekomjölk(!). Stekt ägg. Nybakade brödet med ost, avokado och citronpeppar. Det är kul att nyttig mat är godast :) bara att man får anstränga sig mer och lägga ner mer tid och pengar.
Lycka nummer två är att jag igår var på gymmet för första gången. Allt gick bra med knät och idag njuter jag av träningsvärk. Det går bra nu! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0