Innan jag glömmer

1. Den där glasrondellen jag pratade om förra veckan. Gick in i den igen häromdagen.......
2. Pappa och jag slängde häromdagen ännu mer av mitt bråte jag fått ihop under storrensningen(äntligen helt färdig!). Där fanns en svart lång peruk jag hade en Halloween för många år sedan. Minen när pappa plockade upp den ur en av påsarna(vi stod och sopsorterade). Han tyckte INTE vi skulle hänga den på kanten av en av sopcontainrarna som jag gärna ville göra. Han påstod att någon gamling kunde få en hjärtattack.
 
Imorgon bussar jag till Oslo! FÄTT. Har redig packångest i detta nu, vill liksom ta med hela garderoben var jag än ska. Fattar dock att det inte är hållbart. Nu måste man liksom planera hela helgens outfits......ouf. Men det ska bli kul! Funderar på att måla läpparna röda och sota ögonen blå på lördag. För att bidra lite. Nja. Tror jag måste följa magkänslan som säger "Veronica om du spontansotar ögonen blå kommer du inte få annat än två blåtiror"
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0