Måndagens måndag.

Hur har din dag varit?
Bra! Varit ute och vandrat i snorvåren.

Vad skulle du ha hetat om du inte fått det namn du har nu?
Förmodligen ADHD

Vilket är ditt största beroende?
För att vara superhimlaärlig- bekräftelse. Otroligt osunt.
Men även min smartphone. Där finns....allt.

Vad gör du när ingen annan ser?
Pratar med mig själv och sjunger högt.


Om du skulle bli psykiskt sjuk, vilken sorts sjukdom skulle du drabbas av?
Typ alzheimers/demens. Börjar redan noja över att det är på g. Mvh glömsk

Vad beställer du på krogen?
Ragnhild beställer sexor redbull vodka eller tequila, oftast båda två. Verris beställer någon god drink, vin om de har något utbud, en cider eller kanske minttu om jag festar till det.

Vilken är din största skräck?
Att bli kvar på ett jobb/med en kille jag inte mår bra av. Eller att aldrig bli sådär äckligt kär.
Upd. kände mig fint hjärtlös när jag insåg att jag inte svarade typ "att någon nära dör". Antar att min första tolkning var framtidstankarna i mitt liv.

Hur gör man för att ragga på dig?
Man har något bakom pannbenet, man tycker om att skratta och skämta. Man vet inte om att man är snygg.
Raggingsreplik, oklart. Grejen med att förödmjuka tjejen för att få hennes uppmärksamhet, NEJ.


Vad har du funderat över på sistone?
Vad jag ska göra härnäst med mitt liv.

När skäms du?
Jag är väl en person som hellre bjuder på mig själv än att skämmas. Men när jag gör något som sårar/skadar en annan människa skäms jag. Eller har nog mest ångest. Sist jag skämdes för något klumpigt jag gjorde, då gick jag in i en glasruta på en sån här snurrondell som finns i köpcenter ni vet. PANG SA DET.


Vilket uttryck använder du lite för ofta?
Jag is:ar allt. "Kan inte du ge mig borstis?" "Klaris är på väg"

Har du någon gång fått en konstig komplimang som varit bra ändå?
Personer jag träffar för första gången påpekar gärna att jag är lång. De menar inget illa med det, men de vill liksom gärna säga det.

Vilket är ditt vanligaste vardagsproblem?
Att min effektivitet pendlar mellan 0 till duracellkanin. Önskar jag kunde hålla en jämn nivå.

Vad gör du när du är ledsen?
Försöker låta mig vara ledsen. Ringer någon jag vet lyssnar och får mig att må bättre.

Om du bara fick ha på dig en sak för resten av ditt liv, vad skulle det då vara?
Sjöstjärne-underkläderna Jess har i New Girl. Bild

Vad ser du fram emot just nu?
Förutom 17e mai i Oslo och Summerburst i Göteborg ser jag fram emot att flytta till eget och börja plugga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0