Torsdag!

Vilken fantastisk dag jag har haft idaaaa!
 
Började med lunch med denna solstråle!
 
Fortsatte med kaffe och nya favoritknäckisen(falu rågerut,bregott,ost,avokado&citronpeppar) medan jag fortsatte min storrensning jag påbörjade förra veckan. Garderob, skåp, rubbet! Lättnad.

Detta fick jag ihop häromdagen. Och det är bara tjejtidningar och universitetskataloger.

Vilket resulterade i detta när jag skulle bära långa vägen till sopboda.

Sen åkte jag och Linn och förtidsröstade. Vi hittade först inte "valbussen på parkeringen", för det var ju en liten husbil i ett hörn. Skönt att ha det gjort!
 
På tal om EU-valet visade Linnzor mig en bra sida för förvirrade hjärnor. Tryck här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0