Goals in life

Resa

- Tågluffa i Europa

- Se Australien och Nya Zeeland 

- Åka skidor i Alperna

- Resa runt i USA

- Backpacka i Asien

 

Personlig utveckling

- Ta studenten 

- Utbilda mig inom kost & hälsa 

- Ta körkort 

- Lära mig 100% engelska

- Ha ett yrke trivs med och stimuleras av

 

Vuxet

- Flytta hemifrån 

- Gifta mig

- Skaffa barn

- Köpa bostadsrätt

- Äga en sommarstuga/båt 

- Bo i radhus/villa (EJ på landet)

- Äga en minigris och en hund

 

Adrenalintrigger

- Åka på festival 

- Hoppa fallskärm 

- Dra en springnota 

- Säsonga 

- Tappa bort passet på resa 

 

Annat

- Bo i ett annat land 

- Bo i en annan stad i Sverige 

- Pierca mig 

- Tatuera mig 

- Spara ut långt hår

- Aldrig sluta träna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0