onsdag kväll

goderkväller ;D
puuhh, mitt huvud gör så ont.. ska nog fan ta och sova snart tror jag. skolan och provet gick finemang, väldigt kort dag =)
hade också samling alla 1or för att rektorn skulle prata, och så köpte jag ett plomon på torget när vi ändå traska runt på stan, hihi.
väl hemma kom tröttheten, låg och prata i telefon i flera timmar och fick huvudvärk. sen nu ikväll har jag träffat lite kompisar och promenerat lite :) imorgon är det 8.10 som gäller och spanska, suck. men slutar ändå hyfsat tidigt, efter två tror jag :).

nej nu tog mitt te slut, ska ta och byta till myskläder och mysa ne rmig i sängen :)
och föresten ska jag gå blodomloppet imorgon, måste ju värma upp lite inför gym starten ;]
puss och kraam

dagens
/ Vevve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0