Kovalenta bindningar och annat tjafs

Tjenare bloggen
tuffing

Haha, jag låter helt schizo när jag skriver sådär x)

Men iallafall, fick nyss en kommentar av en viss person att det faktist är söndag och jag borde uppdatera min blogg! :o
Jajemensan, blir några rader iallafall.

Har spenderat stora delar av dagen med näsan i kemiboken, det vill säga när jag inte har tagit ett varmt bad eller lyckats badda aceton i mitt skärsår på tummen :'(
Prov direkt på morgonen står på morgondagens schema, får väl hoppas på det bästa! Fast det ska inte bli några större problem.

Den här helgen har jag inte fått någon direkt sovmorgon överhuvudtaget, och det sörjer jag må ni tro. Igår blev jag väckt vid nio redan, för att där vid tiotiden åka ut till mormor. Stöpa massor av ljus såhär i vintertid är väl inte helt fel kanske :) Tänkte slänga upp lite bilder senare.
Ska äta, skriver mer snart! :)



18.20

Somebody is back.
Har tappat matlusten nu sen igår, mådde inte speciellt bra på hela dagen.
Menmen, lite mat slank det allt ner.

Igårkväll visades som vanligt Beck på tv, och efter det så var jag och Linda sugna att se en till. Tankade "Det tysta skriket" (haha jag trodde den hette "Det TYSKA skriket"), och till det smörpopcorn, frukt, godis och te i mängder :D
Visstja, när vi kollade på första filmen hörde vi plötsligt som om någon hällde vatten borta vid min dörr. Linda drabbades av panik och trodde att det spökade, medans jag förstod att det måste vara någon av alla dussintals ljus som jag hade tänt, som det rann ifrån. Och rätt hade jag, längst upp i min "steghylla" stod två tjocka ljus(okej, dom var), men vid det där laget var hela tapeten nedstänkt av stearin, och alltsammans hade hamnat i stora högar på golvet. Fast knottriga stänk av stearin är iallafall kul att skrapa bort med en pannkaksspade :D

Och ikväll går Wallander på tv också! Luftslottet heter filmen och visas kl. 21.00 i Tv4
Och innan dess Andra avenyn såklart :)

Nu ska jag städa mitt rum.. innan det ska pluggas vidare
kramis


sminkade och lockade
håret på kusinvitamin
i fredags.

Lördagen








Kommentarer
Postat av: Memph

Det tyska skriket skulle jag gärna vilja se ;D

2008-11-23 @ 19:09:00
Postat av: vevve

jaaag med!, fick värsta förhoppningarna där :(

2008-11-23 @ 19:10:32
URL: http://veronicajohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0