ännu en söndag

nu är vi här igen, dagen för utpusning och även dagen för att samla nya kraften till den nya veckan som snart tar en början.
vaknade upp och såg direkt klockan rakt framför ansiktet, fan va länge jag hade sovit idag, och innan jag hann tänka på nått annat så somna jag om..
det var ju iaf lite skillnad mot gårdagens uppvakning. klockan åtta vaknade jag upp och insåg att jag låg i sängen med festkläderna och sminket var dessutom inte heller borttvättat. så det var bara och tvätta bort sminket, byta till myskläder och denna gång krypa ner under täcket, inte ligga på överkastet med en filt.
är fortfarande helt slut efter fredagen, och nu har jag blivit öm i hela kroppen också, som jag alltid blir när jag har druckit för mycket.
dessutom kliar det extremt mycket på handen efter att jag lyckades bränna mig på en bränessla.
starkt jobbat.

som sagt så tog jag min pärla och trampa iväg till linda igårkväll, vi kollade på filmen trade, en ganska ny thriller. riktigt riktigt hemsk, handla om sexhandeln i mexico. fast konstigt nog fällde jag inte en enda tår..
mums med chips och godis, och när jag skulle cykla hem var jag livrädd, vet inte varför. men cyklade iaf som en blådåre.
tycker vekligen om att umgås med linda, vet inte vad jag skulle ta mig till utan henne!

v
ad händer idag då? jag ska nog iaf inte satsa på att gå ut i det här underbara vädret iallafall. ska väl se fredagens repris från idol, plugga lite granna och så får vi se om det blir någon hårfärg i håret också.

det här inlägget måste ha tagit mig timmar att skriva,
nu kommer min älsklingissa snart
vi hörs ikväll!



Kommentarer
Postat av: linda

love you hun<3

2008-10-06 @ 00:29:53
URL: http://lindasundell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0