bre gott

hej igen :)
nu har jag läst 1 av 3 kapitell i kemiboken, det får fan duga för idag.
janbanan är ju som han är, och inte kan han lära ut heller!

idag när jag kom hem från skolan och skulle äta mellis fanns det inget bregott hemma, där vände humöret.
utan bregott - ingen macka
baraför det åt jag sockerkaks smet, inte alls nå dumt

och igår föresten, kom min syster in i köket när vi satt och åt
- damsugaren läcker vatten!
- men whaaat?
- den gråter!
och så sant som det var sagt, under damsugaren befann sig en vattenpöl

en till sak som min syster kommenterade under lördagen var hur skitiga mina stövlar var som jag hade haft på fredagen
"dom är ju helt leriga, vad har du gjort?"
och jaa, hade tyvärr inget svar på den frågan , haha.

imorgon är det lång dag i skolan, och sen blir det hem och råplugga kemi. verkligen nått att se fram emot.


"gå och lägga sig" satt linda btw och tjata om igår kväll på mig att det inte lät bra. och när man tänker efter, GÅ och lägga sig?

och nu ska jag ta och läsa lite mera tror jag innan det är dags för dötrötta mig att "springa" och lägga mig.

natti natt <3



who’s gonna make my decisions?
I can’t make them on my own

gillar att ögat är i sin normala färg :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0