hallå bloggen!

haha där kom det där snacket om att snacka med bloggen som om det vore en person, menmen.

vad gör jag uppe nu? klockan tickar runt halv ett och om ca nio timmar ska jag påbörja fredagens skoldag. har varken bytt om eller sminkat av mig, och väntar på tillfället på linnéa som står i duschen.
och så ska vi ju dessutom ta denna lantisbuss som har sin tid att komma in till stan så lär ju gå upp i tid.

menmen, vad gör det
sitter och smaskar på en äppelbit, som kommer ifrån hennes gigantiska äpplen från trädgården. inte för att jag skulle kunna påstå att jag är det minsta sugen men.

det känns som fredag idag(okej, igår), slutade tidigt, inte haft en enda skoluppgift att göra och jaa.. sitter ju uppe nu?
historialäxförhöret gick ganska hyftsat, blev lite ledsen i ögat där när jag såg att hon hade tagit med just de frågor som jag inte hade pluggat in.
här i tillberga har vi tagit det extremt lugnt bara, kollat tv, lagat mat, och så gått en sväng till konsum och köpt chips och godis till filmen vi kollade på.
dagens lathet; tog moppen till hennes far som bor 2min gångavstånd härifrån. väldigt duktigt

och nu är linnéa klar så ska väl se om vi kanske ska gå och lägga oss om en stund kanske.
hör av mg imorgon (ja, för mig är det faktist imorgon)
godnatt <3


nämen titta va man hitta här,
mycket rena flickor




Kommentarer
Postat av: Assforce

haha rena flickor?... you are a dirty dirty girl ;) hihi

2008-10-10 @ 22:33:38
Postat av: Linda,syster

haha väldit rena,NAAT!!

2008-10-13 @ 17:03:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0