Härligt höstväder

Här sitter jag.. med en kopp te som vanligt.
Håret är fortfarande småblött efter kvällens bad, och jag känner mig mjuk i hela kroppen.
Ska strax ta och se om jag hittar något nagelack som jag kan måla mina naglar med.

Blev väckt före det att min väckarklocka hade tänk att väcka mig imorse, och såklart blir man ju irriterad.
"Gå upp nu om du ska hinna iväg till doktorn!"
"Meeeeeeeen gååå ut, klockan ringer snart!"

Kom tillsist iväg till doktorn, fick beskedet att jag var "botad" och fick sedan åka hem och sova igen.
Mötte upp lite tjejer vid ett på stan för en fika, fast blev en kyckligsallad för min del istället.
Missade såklart bussen också föresten när jag skulle ner på stan, och som linda skrev "typiskt segobert",
för inte fan kan man cykla i den här kylan :S
Efter en tripp på stan där jag också träffa på Linnéa, och sen bar det av mot friiiskis.
En omotiverad Veronica stegade idag in på gymmet, men gjorde trots det ett ganska bra resultat ifrån sig.
Bestämde mig för att strunta i nervarvningen och stretchen, och istället gå hem och sen stretcha hemma,
dåligt beslut.
Kom ut, insåg att det regnade, så gick ändå till busshållsplatsen. Men fick se att det var över tio minuter innan nästa buss skulle komma, så bestämde mig för att gå den första biten. När jag var mellan två busshållsplatsen kör bussjäveln förbi mig, och på tok för mkt tidigare än när den skulle komma.
Efter den underbara promenaden kom jag hem helt dyngsur, slutade med att de kalla regnet gjorde ont i pannan när det föll ner så lätt.
Här hemma bjöds det på god tacopaj, och sen tog jag mig ett lååångt varmt bad.



söta tjejer man fika med :)

Nu är jag så jävla trött så jag inte vet vad, men först! operation naglar.
P&K



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0