hemma!

hellu hellu, back in action, alltså åter tillbaka vid hemmets dumma dator :(

slutade lite tidigare än väntat idag, nämligen tjugo över elva. hade förväntat mig 12, så inte ska man klaga :)
lyssnade på hela historia genomgången idag istället för att sitta och dagdrömma, och visst förstod jag ju faktist vad hon pratde om denna gång.

gick till h&m idag, skulle höra om man kanske kunde få köpa ett nytt skärp till jackan(eller iaf beställa) men såklart så gick ju inte det :( INGEN SOM HAR SETT MITT SKÄRP NÅGONSTANS?
och sen träffade jag min saknade martina utanför skolan ett tag, verkligen kul och se henne!

har nu pprecis nyligen landat hemma, så sitter här med dagens post framflr mig, kontoutdraget. noll kronor på kontot.
tur att jag fyller år på söndag! även fast alla pengar kommer sättas in på sparkontot :P

nu ska jag ta och rota i kylen och se om det kanske finns några rester jag kan fixa ihop till en lunch. och sen ska jag ta och sova en stund, är så himla trött. sen blir det att börja fixa iordning sig för kvällen. det ska bli så mysigt, längtar! :)


have a nice day

(v)

Nu är det bara 2 dagar kvar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0