Höstlov!

Godnatt! borde man inte kunna säga så ? Jag kan ju inte direkt hälsa med "godkväll" på natten heller ;P

Mina tänder kliar, som om man äter sånt här riktigt köttigt kött med motsånd, måste ha nått att tugga på nu känner jag.
Och kanske en kopp te, mmmmmh.
Är förövrigt väldigt trött, men vadå det är fredag.
Hade bara en lektion idag, slutade 10.20!
Var sen på friskis i två hela timmar, körde först konditionspass och sen blev det gym :)
Efter det stack jag och Linnéa hem till mig och gjorde mumsig omelett.
Nu på kvällen har jag jobbat i cafét på gården i hela 5 timmar. Kanske inte så väldigt ansträngande, men trotts allt en ganska lång tid.
Imorgon ska jag lata mig i en soffa med pizza och massa annat onyttigt, kan inte bli så mycket bättre känner jag. Eller jo, kanske inte sådär väldigt bra, jag som har bestämt mig för att gå ner några kilo.
Men så blir det iallafall ändå, och inte kommer höstlovet bli direkt som man hade tänkt sig,
äter nämligen antibiotika nu hela veckan! Och då kan ni dra slutsatsen själva.

Och anledingen till att jag äter antibiotika är för att jag har öroninflammation, en lätt sådan.
Känner nu hur det trycker och gör ont..
Jävla skit att jag alltid ska få problems med öronen.

Men nu ska jag gå på skattjakt, och skatten som jag söker är chips.
Hoppas bara vi har någon skatt hemma..
Sen måste jag sova, och ingenting, ingenting ska få förstöra min sovmorgon imorgon.
Måste ju passa på att sova när man kan
Puss på er :)


godnatter!
blev lite lycklig och trodde de hade samlat alla
gymansium iallafall i en bok, men icke, där fanns man inte med.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0