humör på topp

hejhejhallå
här sitter jag och hackar tänder.. har nyss vaknat. fick mig tre timmars sömn inatt, så inte så konstigt att jag är trött?
och mataptieten har jaginte heller fått tillbaka än, åt bara några ananasbitar i skolan.

trotts att jag har varit så där väldigt trött så har dagen varit ganska bra ändå, komi tid till skolan(!), och slutade tjugo över ettt faktist :)
men när jag sen för någon timme sen skulle kolla på one tree hill orkade inte ögonen hålla sig uppe längre, skönt och sova, fast jag hatar ändå att sova efter skolan, man mår så himla konstigt när man vaknar sen.

upptäckteidag att mitt band man knyter runt midjan på jackan är borta, vartfan kan den ha tagit vägen?
det skulle inte förvåna mig om den försvann i fredags..

ska vi se vad vi har och göra idag då.. kika lite på matten, han kan inte med fullaste allvar mena att vi ska veta hur man räknar ut saker på räknaren utantill? den där saken är HELT över hightech för mig, HELT.
har också engelska och göra, och maaaaaaaassa sidor kemi :S

det låter inte som om det är en smart idé och sitta här just för tillfället iaf, då blir det inte så bra.
hejs



Kommentarer
Postat av: linda

Hur kommer det sig att du inte sov mer än 3 timmar? Kunde du inte sova? Du kanske låg och funderade på döden precis som min käre bror, HAHA lMAO<3

2008-10-06 @ 21:47:22
URL: http://lindasundell.blogg.se/
Postat av: vevve

nee, gick upp så jävla sent på morgonen så va inte treött:/ HAHA nejdu;) låg och väntade in john blund..

2008-10-08 @ 21:20:05
URL: http://veronicajohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0