kemiprov

tjoho!
kom ganska nyligen hem från skolan.
kort dag idag pga sovmorgonen, precis som vanligt på onsdagar.
men trots det gick jag upp halv 8 ^o) :O
tog mig i en varm dusch och satte mig och traggla kemi
att ha disturbia i öronen när man cyklar till skolan sen var ju inte heller helt fel :)

jag brukar alltid vara lugn när det är gäller prov,
men idag blev jag helt plötsligt jättenervös och hjärtat dunkade i hundra under hela provet.
men det gick trots allt ganska bra, tur för mig att han frågade mest om sånt som jag hade läst.
satt under hela provet och funderade hit och dit med elektroner och valenselektroner och hur dom placeras i alla skalen,
och sen efteråt fick jag veta att det visst stod med i det periodiska systemet som vi fick tillgång till.
säämst om jag skulle få fel på en sån fråga, men samtidigt, vem tror att en lärare tar med en sån sak?

wellwell, kan bocka av kemiprovet nu också alltså, och inte får man tare lugnt för det
nej, för imorgon är det historialäxförhör på tio sidor, looking foward to!

så nu ska jag läsa dessa jävla sidor om medeltiden så jag får det gjort..... baah
wish me good luck please



Kommentarer
Postat av: Azzforce fighter of fury

Lycka till :)

2008-10-08 @ 19:46:47
Postat av: vevve

danke! :)

2008-10-08 @ 21:16:36
URL: http://veronicajohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0