16 År Idag!

hejsan :)
puust va trött jag nu är efter denna underbara dag.. sitter här helt dötrött.

igår btw var vi hemma hos linnéas syster, jag tycker iallafall att det var trevligt :) synd bara att det finns så negativa folk. men tack för kvällen!

väcktes imorse med paketer och frukost på sängen av min underbara familj. Fick en ny mp3, plattång, pengar, ett halsband och lite saker som min syster hade gjort själv (en mössa, ett örngott, ett tavelsudd och en skylt) tack sötnos!
efter det kom hon in till mig och berättade att hon hade övat in "happy birthday" på gitarren för min skull, så där satt hon och trallade den :) så himla gullig. spelade in det, men vet inte hur jag ska få upp det här :P
när jag sen satte mig vid frukosten och skulle böja mig fram efter tekoppen så lyckades jag få ner håret i ljuset, det började lukta illa och det tog ett tag innan jag fattade vad som höll på att hända. efter det stank det i hela rummet, fast det var inte många milimeter hår som bran upp som tur var!
efter dusch, fix och städning av rummet så började släkten rammla in. kuverthögen blev bara större och alla påpekade hur fint mitt rum var! jätte kul och höra, verkligen :)
massa kakor och tårta, och paketöppning. av dem fick jag pengar, ljuslyktor och blommor. så nu har jag iaf hälften av pengarna till datorn!
helt plötsligt låg det ett paket på min säng "Grattis Veronica önskar Pappa". blev lite fundersam vad det nu kunde vara, såg ut som en sån här smällkaramell som man hänger i julgranen. fick en tanke om det kanske var en planch på Winnerbäck eftersom han också tycker om honom.
när jag väl hade öppnat paketet och rullade ut "planchen" så såg vad det var, det var en bild på pappa! hahah, hela släkten skrattade gott, och han förklarade att de hade bett honom på jobbet att ställa sig breve en hög av saker så de skulle se hur mycket det var tillskillnad från en människa. när han sen hade kommit till jobbet dagen efter hade den där bilden suttit uppe där på väggen, och då fick han idén att ge mig en sån i present som jag också kunde sätta upp på väggen. man blir glad av att kolla på bilden, han ser verkligen lycklig ut där med sin nya dubbelhaka :)
efter släkten stack så beställde vi hem underbart god mat från spicyhot som jag fick välja idag, och sen kom martina över ett tag. vi fikade, och så fick jag några nagellack :) och prata kan man verkligen säga att vi gjorde! har saknat dig.
när hon sedan hade dragit så var det andra avenyn på tv som sen följde av parlamentet.

något som jag verkligen verkligen saknar, det är den där känslan "idag är det MIN dag, idag är det MIN födelsedag". på senaste är har födelsedagar och julafton känts som vilken jävla dag som helst. ja, iblnad saknar man helt enkelt att vara liten och inte kunna sova kvällen innan för att man är så himla spänd .

jag har engelskaglosor till imorgon, men jag tänker faktist inte plugga på min födelsedag, där går gränsen.
Ska se till och få in lite musik på nya mp3n nu, och sen ska jag nog sätta mig i soffan brevid mamma med en kopp te och kolla på "Se upp för dårarna" som går på tv.


en bild på sötan som spelar gittar för mig



Tack för en underbar dag alla som har uppvaktat mig!
Uppskattar det verkligen
<3



Kommentarer
Postat av: Assforce

ja måste säga att det är ganska skickligt att tända eld på sitt hår :P.. och cool present av farsan XD

2008-10-12 @ 21:57:00
Postat av: Memph

Och en tom jävla hiss :(

2008-10-12 @ 22:12:52
Postat av: vevve

njaa assforce, inte skickligt, mer klanting skulle jag säga:P och ja, min far är ju som han är ;)

2008-10-12 @ 23:38:03
URL: http://veronicajohanssson.blogg.se/
Postat av: vevve

jaaa pontus, ingen ponny i hissen som du sa :(:(

2008-10-12 @ 23:38:26
URL: http://veronicajohanssson.blogg.se/
Postat av: linda,syster

Om du får reda på hur man lägger ut klipp och lägget ut det på mig när jag spelar gitarr,Då DÖDAR jag dig!!!!!

2008-10-13 @ 17:01:32
Postat av: vevve

men shit, chilla äääälsckliiingg!

2008-10-13 @ 21:11:42
URL: http://veronicajohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0