nattblogg

ögonen är tunga som tusan.. kvällen blev trevlig :) fast blev lite besviken på att vi inte gick på bion faktist.. loda runt på stan är inte direkt ngt jag tycker är kul. menmen, kommer fler tillfällen för bio. och sen fick jag ju ändå popcorn, fast hemmagjorda. ännu godare. ett stort plus till magnus betnér som denne kväll nästan lyckades kväva mig, isabelle och linda med sin sjuka humor.
och så vill jag tacka linnéa för den söta burken, ögonskuggan och läppglanset! :)

har funderat på att jag jämt skriver om hur mycket jag sover(timmar), och vem bryr sig igentligen? eller kanske är intressant fakta? aa jag stör iaf mig själv påt så ska sluta upp med det ;)
fast det visar väl igentligen bara hur jag är som person antar jag, ska alltid ta reda på hur länge jag har fått sova.

imorgon
ingen jävel ska få väcka mig! (haha, så lång tid tog det innan jag börja prata om sömn igen. sömn måste vara en stor del av mitt liv, ellerdet är så)
så njuta av lördagens sovmorgon gillar vi, får hoppas att det går som förväntat bara.

slänger in någon bild sen från kvällen, när någon kompis har skcikat öven dessa galna bilder som jag råkade skapa, hehehhe

för nu ska jag ta och krypa ner under täcket, åh så mysigt!
puss och kram


Kommentarer
Postat av: Memph

Det bästa som finns är ju att läsa om hur länge du har sovit ;>;>;>;>

2008-10-11 @ 12:38:39
Postat av: vevve

mahah, hoppas du inte va seriös (:

2008-10-11 @ 14:39:25
URL: http://veronicajohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0