Onsdag

Goderkväller på er, hoppas allt står bra till :)

Sitter här med ett glas vatten, och som vanlig känner jag mig febrig. Men bara inbillning som vanligt.
Har spenderat några timmar framför spanska och biologi, så nu är jag helt slut i skallen.

Börjar riktigt tidigt imorgon, en lektion, sen hål i över två timmar. Har bestämt med farmor att jag ska besöka henne och farfar då, och samtidigt bli bjuden på lunch :)
Har haft en sån ångest nu när jag har gått förbi där de bor när jag har gått hem från skolan, kännt att jag måste gå in där någon dag. Men tiden är knapp, och mycket saker har man ständigt att göra. Så imorgon blir det perfekt.
Har yttligare ett till hål senare under dagen, men det får jag allt spendera med att strosa runt på stan med Linnéa :)

Today fick jag tillbaka mitt matteprov jag skrev igår, och minsann, det blev ett mvg!

Har behandlat håret nu några gånger med silverchampoo, och så gult är det inte längre allt. Men fortfarande för ljust för min smak, men jag vänjer mig nog.


Innan jag fick sådär barbie-ljust hår

Ska ta och ta mig en kopp te och en frukt, sen måste jag fan sovasovasova. Om jag nu kan sova med mitt onda öra och mina träningverkande ljumskar.. Vaknade imorse av en grym smärta i örat och ett svullet öga, att sen nästan inte kunna gå av träningsvärken gjorde ju inte heller att man kände sig mindre mördbultad.


Nattelinatt<3



Kommentarer
Postat av: Memph

mvg i matte, den som kunde lyckas med det ;<

2008-10-23 @ 03:08:46
Postat av: vevve

men det är ju matteA :P

2008-10-23 @ 18:07:52
URL: http://veronicajohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0