rubrikförslag.com

haha hejsan!
vet inte om man kan säga "hej bloggen" ? skulle lika gärna kunna och sitta och prata med datorn då känns det som.
ett "hej läsare" låter väl bättre, fast nej, det låter inte bra.

nu kan jag bocka av historialäxa x1, spanska prov och biologinlämningsuppgift, sköööönt och bra resultat blev det på samtliga, det känns ju himla bra i magen :)
och imorgon ska det väl gå att bocka av biologiprovet också, (om jag nu vill göra det med tanke på hur himla bra det kommer gå, not hehehe)
har aldrig varit i skolan detta läsår lika länge som jag var där idag, mellan åtta och halv fem. och ja, jag är trött må ni tro!
somnade på soffan som vanligt, och nu ser jag verkligen fram emot att läsa 27 sidor biologi ikväll, verkligen. hoost

imorgon är det dags för nc festen som sagt, hoppas på att det blir kul! synd bara att hälften av mina tråkmånsar till klasskompisar inte ska gå.
efter det blir det hem till linnéa i tillberga.
vi får se om jag skriver något imorgon, blir nog lite stressigt, men vi får allt se : )

har fått dålig fantasi senaste dagarna, som kanske märks?
kan ju bero på att jag har övermkt och göra hela tiden..
men nu ska jag läsa lite innan idol börjar.

take care
vveronica



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0